علی عزلتی مقدم
علی عزلتی مقدم

علی عزلتی مقدم

باید، باید و باید بیاموزیم

باید، باید و باید بیاموزیم که هیچ‌گاه نجابت و تواضع دیگران را به حساب حماقتشان نگذاریم

میبینی؟

هنوزم منو به اسم تو قسم میدن...... میبینی؟ تنها من نیستم که رفتنت رو باور ندارم !!

یکی از نیار های اساسی هر انسانی

 یکی از نیار های اساسی هر انسانی

اینه که یه کسی تو زندگیش باشه که وقتی از همه چی نا امیده دستشو بگیره و بهش بگه:

-تو چشام نگا کن

میگم نگاه کن!

هر چی که هس با هم حلش میکنیم

مرگ چاره نداره

تو فقط غصه نخور

گذشت آنوقت ها

گذشت آنوقت هایی که مردم همدیگر را دور میزدند ،حالا از روی هم رد می شوند.!

شوخی وقتی شوخیه

شوخی وقتی شوخیه که لازم نباشه بعدش بگی شوخی کردم

رابطه هایی که به هم میخوره

نصف رابطه هایی که به هم میخوره بخاطر صحبت نکردنِ به موقع است

در مورد خواسته هایی که تو دلت دفن میکنی ...

فبل از اینکه دهنتو باز کنی مزه مزش کن

فبل از اینکه دهنتو باز کنی مزه مزش کن!!! خب!!!
فکر کن یکی همینار به خودت بگه!!!

سلامتیِ سایه!

سلامتیِ سایه!
که هیچ‌وقت آدم رو تنها نمی‌ذاره...

هر کس از این دنیا چیزی برداشت !

هر کس از این دنیا چیزی برداشت !
من فقط دست برداشتم
همین.

من محتاج درک شدن نیستم

من محتاج درک شدن نیستم،فقط دردم می آید خر فرض شوم !