علی عزلتی مقدم
علی عزلتی مقدم

علی عزلتی مقدم

همیشه نباید همه چیز را توضیح داد

همیشه نباید همه چیز را توضیح داد...وقتی کسی برای نداشته هایت ،بهانه میگیرد بهتر است او را هم نداشته باشی،تا به نداشته هایت اضافه شود.

یارو تو جهنم بوده

یارو تو جهنم بوده سرشو میکنه تو بهشت میگه آب جوش نمیخواین؟
میگن نه!
میگه پس یه موز بدین

هیچوقت نگو رسیدم ته خط

هیچوقت نگو رسیدم ته خط ... اگر هم احساس کردی رسیدی ته خط باز یادت بیار که معلم کلاس اولت میگفت :
نقطه سر خط ...!!!

عشـــــــــق بـــــی پــایــان

عشـــــــــق بـــــی پــایــان . پیرمردی صبح زود از خانه اش خارج شد. در راه با یک 
ماشین تصادف کرد و آسیب دید عابرانی که رد می شدند به سرعت او را به اولین درمانگاه رساندند . .
پرستاران ابتدا زخمهای پیرمرد را پانسمان کردند. سپس به او گفتند: "باید ازت عکسبرداری بشه تا مطمئن بشیم جائی از بدنت آسیب دیدگی یا شکستگی نداشته باشه "
پیرمرد غمگین شد، گفت خیلی عجله دارد و نیازی به عکسبرداری نیست .
پرستاران از او دلیل عجله اش را پرسیدند :
او گفت : همسرم در خانه سالمندان است. هر روز صبح من به آنجا می روم و صبحانه را با او می خورم. امروز به حد کافی دیر شده نمی خواهم تاخیر من بیشتر شود !
یکی از پرستاران به او گفت : خودمان به او خبر می دهیم تا منتظرت نماند .
پیرمرد با اندوه ! گفت : خیلی متأسفم. او آلزایمر دارد . چیزی را متوجه نخواهد شد ! او حتی مرا هم نمی شناسد !
پرستار با حیرت گفت: وقتی که نمی داند شما چه کسی هستید، چرا هر روز صبح برای صرف صبحانه پیش او می روید؟
پیرمرد با صدایی گرفته ، به آرامی گفت: اما من که می دانم او چه کسی است !

رفتم در مغازه

 رفتم در مغازه گفتم آقا نوشابه دارین؟ یارو گفت : مشکی دیگه! گفتم : پ... گفت: گمشوبیرون بی شعورعوضی! این چیه یاد گرفتن خودشونومسخره میکنن . گفتم : بابا میخواستم بگم پنیر هم میخوام. کلی معذرت خواهی کرد و از خجالت من دراومد بعدش گفت: پنیر بسته ای؟؟ گفتم : پ نه پ! متری؟؟ گفتم و فرار کردم. ......

مرد ها سکوت می کنند

مرد ها سکوت می کنند

نمی توانند وقتی که ناراحت هستند

گریه کنند و بهانه بگیرند

اون ها نمی توانند به تو بگویند

من رو بغل کن تا آروم بشم

... ... ... ... نمی توانند بگویند دلشان می خواهد در آغوش تو گریه کنند

ممکن است خیلی تو رو دوست داشته باشند

اما نمی توانند صداشون رو مثل دختر بچه ها کنند و جیغ بزنند و بگویند :

عاشقتم

او همه این ها رو قورت می دهد که بگوید یک مرد است

یک آدم محکم که می تواند تکیه گاهت باشد

اما شما نگاه به قوی بودنش نکنین

تو قلبش یه بچه زندگی میکنه

داریـــم جایی زندگی میکنیم که

داریـــم جایی زندگی میکنیم که هـــرزگی مــُـد ؛ بی آبرویـــی کـــلاس ؛ مستی و دود تفریـــح . دزد بودن و لـــاشخوری و گـــرگ بودن رمز موفقیت

 

به قول دوستان خودمونو پیدا کنیم نیمه گمشده پیشکش

حس درس

من هروقت حس درس خوندن بهم دست میده،5 دقیقه دراز می کشم برطرف میشه!

واسه چی زنده ای

ازم پرسید به خاطر کی زنده هستی؟

با اینکه دوست داشتم با تمام وجودم داد بزنم : به خاطر تو...

بهش گفتم : به خاطر هیچکس !!!

پرسید : پس به خاطر چی زنده هستی؟

با اینکه دلم داد میزد به خاطر دل تو ...

با بغضی غمگین بهش گفتم : به خاطر هیچ چی !!!

ازش پرسیدم :تو به خاطر چی زنده هستی؟

در حالی که اشک تو چشاش جمع شده بود گفت :

به خاطر کسی که به خاطر هیچ زندست !!!

مرده شور

امروز یک مرده شور را دیدم
آنچنان زیبا می شست
که لکه ای هم باقی نمی ماند
اما نمی دانم چرا پدرم از او خوشش نمی آید!
ومدام گریه می کند و مادرم نیز نفرینش...
... او که آدم خوبی است، من دوستش دارم
فقط کاش ناخون هایش را میگرفت
تمام بدنم را زخم کرد